<span style="font-family: "Times New Roman";"> <span style="color: rgb(51, 51, 51); font-size: 19px;">FETÖ’nün 15 Temmuz darbe girişiminin püskürtülmesi sonrası Türkiye’ye adeta yatırım yağıyor. Türk işadamları ülkedeki yatırımlarına hız verirken, yabancılar Türkiye’de planladıklarını ise yüz milyonlarca dolarlık yatırımlarını hayata geçirmeye başladı. Son olarak dünyanın en büyük unlu mamul üreticilerinden Belçikalı La Lorraine, dünyadaki 13’üncü fabrikasını 100 milyon TL yatırımla Manisa’da açtı. 40 dönüm arazi üzerine inşa edilen fabrika, kruvasan, ekmek çeşitleri ve unlu mamuller üretecek. Türkiye’yi merkez üs seçen şirket, buradan Ortadoğu’ya ihracat yapacak. 620 milyon Euro cirosu, dünya çapında 12 tesisi bulunan Belçikalı dev La Lorraine’nin CEO’su Guido Vanherpe, yaşanan darbe girişimini ve sonrasındaki yatırım kararları hakkında Star’a açıklamalarda bulundu.<br /> <br /> </span></span> <p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; list-style-type: none; color: rgb(51, 51, 51); font-family: "Roboto Condensed"; font-size: 19px;"><span style="font-family: "Times New Roman";"><strong style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px;">POTANSİYELE İNANIYORUZ</strong></span></p> <p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; list-style-type: none; color: rgb(51, 51, 51); font-family: "Roboto Condensed"; font-size: 19px;"><span style="font-family: "Times New Roman";">O geceyi televizyonlardan pür dikkat izlediklerini anlatan Vanherpe “Sonuçta Türkiye’de dev bir yatırım kararı aldık. Ardından darbe girişimi olduğunu öğrendik. Televizyonlardan soluksuz izledik. O gecenin sabahında kontrol altına alınması ile rahatladık” dedi. Türkiye’nin geleceğine her zaman güvendiklerini söyleyen Vanherpe “Burası çok dinamik bir ülke. Potansiyeli çok yüksek. Ciddi gelecek vaat ediyor. Darbe girişimi bizi tedirgin etti tabii ki ama kafamızda en ufak bir soru işareti yaşamadık” dedi. Türkiye’de ilk etapta Migros ve Macro marketlerde ürünlerinin satıldığını da söyleyen Vanherpe “Bugün 1.500 noktaya ulaşıyoruz. 2017 sonunda ise hedefimiz 5 bin noktada var olmak” diye konuştu.</span></p> <p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; list-style-type: none; color: rgb(51, 51, 51); font-family: "Roboto Condensed"; font-size: 19px;"><span style="font-family: "Times New Roman";"><strong style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px;">EKMEK İSRAFININ ÖNÜNE GEÇECEK</strong></span></p> <p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 10px; padding: 0px; border: 0px; list-style-type: none; color: rgb(51, 51, 51); font-family: "Roboto Condensed"; font-size: 19px;"><span style="font-family: "Times New Roman";">La Lorraine Türkiye Genel Müdürü Burak Deniz de yatırımla ilgili şu bilgileri verdi: “Bizim en büyük özelliğimiz ekmeğin bütün içeriğinin hazırlanıp yüzde 80 oranında pişirildikten sonra eksi 30 derecede şoklanıp, depolanmasıdır. Bu ortamda bir yıl ömrü var. Bu süreçte ürün satış noktalarına gönderilir. Bu ürünü 5 dakika pişirme süresi içerisinde tüketiciye çıtır çıtır, sıcacık sunabilme imkanına sahip olur. Bu da ekmek israfının önüne geçecektir.”</span></p>