<span style="color: rgb(255, 0, 0);"><strong>Bu nasıl şube yazıklar olsun <br /> <br /> </strong><span style="color: rgb(0, 0, 0);">Haber ihbar hattımızı arayan ve isminin yayınlanmasını istemeyen bir okurmuz başından geçenleri şu şekilde anlattı ; "<strong>21.12.2013 tarihinde Garanti Zeytinburnu Bankamatiğinden Güneşli şubesine 1.500 TL havale yaptım. <br /> <br /> İşyerime geldikten sonra bir rakam ile hesabın yanlış olduğunu gördüm. Hemen 444 0 333 nolu Garanti Bankasının telefonunu arayarak yanlışlıkla hava gönderdiğim hesabın bloke edilmesini istedim.<br /> <br /> Pazartesi yani 23.12.2013 de şubeye gidip paramın iade edilip edilmediğini sordum. Paranın gelmediğini ve yanlış havale yaptığım hesabında bloke edilmediğini öğrendim. <br /> <br /> Zeytinburnu şubesindeki memur çok yardımcı oldu hesabı hemen bloke yaparak Garanti Güneşli şube yetkilisii ile görüşerek yanlış havalenin iade edilmesini hem sözlü hem de mail ile istedi.<br /> <br /> Para hesaba yatmayınca üç tane daha mail geçti. 24.12.2013 sabahtan saat 15.30'a kadar Güneşli Şubesinin telefonu bozuk olduğu için cevap vermedi.<br /> <br /> Saat 15.30 dan 17.00'a kadar durmadan fefalarca arayıp Fatma hanım,Evrim Hanım ve Eylem hanım ile görüşmek istememe rağmen maalesef muvafak olamadım. <br /> <br /> Türkiye Garanti Bankası denilerek telefonlara bakılıyor. Müşterisini sinir eden bir şube'nin ülkemizin sayılı guruplarından birisi Olan DOĞUŞ gruba yakışmıyor. <br /> <br /> 1.500 TL için 10.000 TL lik sinirlerimizi trarip eden 295 nolu GÜNEŞLİ şubesinin bu davranışını protesto ediyorum</strong>" dedi.</span><strong><br type="_moz" /> </strong></span>