İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen Dünya Atletizm Şampiyonası'nda erkekler 200 metre finali yapıldı. Zorlu geçen yarışta, Güney Afrikalı Wayde Van Niekerk, Trinidad Tobagolu Jereem Richards gibi başarılı isimlerle yapılan mücadelede, Ramil Guliyev galip geldi. Guliyev bu başarısıyla, 1995’ten sonra Dünya Şampiyonası’nda ikinci kez 200-400 dublesi yapmaya çok yaklaşan Niekerk’in başarısının önüne set çekmiş oldu.

İstanbul Times Haber Merkezi / Müzeyyen Kurt 

Türkiye'nin atletizmde ilk altın madalyasını, 16. Dünya Atletizm Şampiyonası'nda alması, medyada zafer başlıkları ile yer aldı. Azerbaycan kökenli milli atlet Ramil Guliyev, zor geçtiğini söylediği yarışta elde ettiği şampiyonlukla, her iki ülkeye büyük gurur yaşattı. Bu zafer ile Guliyev, dünyanın yeni gözde ismi oldu.

Medya Takip Merkezi’nin sosyal medya izleme ve ölçümleme servisi olan DigiLUP, sosyal medyada Ramil Guliyev’in başarısının nabzını tuttu. Bu başarı, 6 – 12 Ağustos tarihleri arasında 208 bin 926 iletiye konu edildi.

Sosyal medyada paylaşımda bulunan hesaplar arasında, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ve Fenerbahçe Spor Kulübünün tebrik mesajları, en çok etkileşim yapan iletiler oldular. Diğer yandan sosyal medya kullanıcıları, attıkları tebrik mesajları ile milli atletin gururunu paylaştılar.

Medya Takip Merkezi Hakkında Özet Bilgi

Madya Takip Merkezi Hakkında Özet Bilgi

İstanbul Avrupa Yakası’ndaki merkezinin yanı sıra, İstanbul Anadolu Yakası, Ankara, İzmir, Bursa, Konya, Samsun, Adana, Gaziantep şehirlerinde 9, Almanya’da ve Azerbaycan’da birer olmak üzere toplam 11 noktada temsil edilen Medya Takip Merkezi (MTM), takip ettiği 4 bini aşkın yayın ve 150 çalışanıyla Türkiye’nin önde gelen medya takip kuruluşlarındandır. İstanbul’da, 1999 yılında kurulan MTM, ilk şubesini 2006 yılında Ankara’da faaliyete geçirmiştir. Kısa sürede Türkiye’de medya takip sektörünün lokomotifi haline gelen kuruluş, aynı yıl Almanya’da açtığı temsilciliği ile faaliyetlerini yurtdışına taşımıştır. 2013 yılında, Azerbaycan’ın ilk medya takip şirketini faaliyete sokan MTM, klasik ve dijital medya takibinin yanı sıra, Medya Bilgi Rehberi, Etkinlik Takvimi ve Online TV Arşivi gibi servisleri ile de sektörde öne çıkmaktadır. Uluslararası platformda büyümeyi, hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, tam üyesi olduğu AMEC (İletişim Ölçme ve Değerlendirme Uluslararası Birliği) ve FIBEP (Uluslararası Medya Takip Şirketleri Federasyonu) gibi uluslararası kuruluşlar ve üyeleri ile global anlamda işbirliğini günden güne geliştirmektedir.

Editör: TE Bilisim