Sağlık Bakanlığından 98 Puan Kurucu ve idadecileri memnun etti

Sağlık Bakanlığı 'Sağlıkta Kalite Değerlendirme' incelemesinde Avrasya Hastanesi Zeytinburnu 92 puan , Avrasya Hastanesi Gaziosmanpaşa 98 puan alarak büyük bir başarıya imza attı.

Avrasya Hastaneler Grubu kaliteli bir hastanenin ulaşabileceği hedefleri sağlamış olmanın verdiği başarı hastane kurucuları ve idarecileri tarafından memnuniyetle karşılandı.

İstanbul Times Haber Merkezi / Hüseyin Çetiner

Op.Hüseyin Urlu Başarı Tesadüf Değildir Dedi

Avrasya Hastaneleri Kurucusu ve Yönetim Kurulu başkanı Op.Dr.Hüseyin Urlu şunları söyledi “Gerek Sağlık Bakanlığından aldığımız yüksek puanlar gerekse de Sağlık Turizminde 10 Hastane içinde ilk 7’nin içinde yer almamız tesadüf değildir. Bu başarılarımız planlı, programlı ve ekip ruhu ile yaptığımız çalışmaların sonucu gelmiştir. En alt kademeden en üst kademedeki bütün mesai arkadaşlarımızın emekleri sonucu bu başarıları elde ettik. Eğmeği geçen herkese çok teşekkür ederim” Op.Urlu sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Bugün bu güzel ekiple birlikte her iki hastanemizle birlikte Topkapı Eresin Otel'de gerçekleştirdiğimiz bir etkinlikte buluştuk. Ayrıca Türkiye'nin 500 büyük hizmet ihracatçıları arasına girerek 415.sırada yer aldık ve Sağlık Hizmetleri İhracat kategorisinde ilk 10 firma arasına girip Hastaneler arasında 7. Sırada yer almak gibi büyük bir başarıya ulaştık.

İki güzel başarımızı böyle güzel bir gecede kutladık. Kalite Direktörü Güner Mollaoğlu Kalite Sorumlularımız Recep Pülat ,Yeliz Uzunbayır , Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesi Hasta Hizmetleri Sorumlusu Esin Şen , Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesi Medikal Direktör Yardımcısı Dr.Hamdi Kocaahmet, Avrasya Hastanesi Gaziosmanpaşa Başhekimi Prof.Dr.Metin Manisalı , Zeytinburnu Avrasya Hastanesi Başhekimi Uzm.Dr.Türkan Uslu , İşletme Direktör Yardımcısı Özgür Özmen , İşletme Direktörü İbrahim Urlu başta olmak üzere emeği geçen bütün çalışma arkadaşlarımı kutlarım” 2017’de ekip olarak elde ettiğimiz başarılarımızı 2018’de daha da yukarılara çıkarmak için.hep beraber el ele çalışacağız dilek ve temennisinde bulunan Op.Dr.Hüseyin Urlu’nun sözleri katılımcılar tarafından ayakta alkışlandı.

İşletme Direktörü İbrahim Urlu ise Şunları söyledi :

Avrasya Hastaneleri Genel Koordinatör İbrahim Urlu Şunları söyledi:

Hastalarımızın, hasta yakınlarımızın ve bizlerin ihtiyaçlarının tam olarak karşılanabilmesi için süreç odaklı ve sürekli iyileştirmeye dayalı bir yönetim sistemi kurduk. Önce sağlık sloganımız gereği her şeyi hasta ve hasta yakını odaklı düşündüğümüz için Sağlık Bakanlığımızın yapmış olduğu değerlendirmelerde sürekli yüksek puan almak bizim için çok önemli.

İbrahim Urlu Sözlerini şu şekilde sürdürdü

Kaliteli bir hastanenin ulaştığı hedefleri ;Hasta Güvenliği, Hasta Odaklılık, Sağlıklı Çalışma Yaşamı, Süreklilik, Etkinlik, Etkililik, Verimlilik, Uygunluk, Zamanlılık, Hakkaniyet şeklinde sıralayabiliriz. Kalite iyileştirme çalışmalarının planlanması, yürütülmesi, koordinasyonu, kalitenin sürekli iyileştirilmesini sağlamak ,üst yönetimden en alt bölüm çalışanına kadar rol ve sorumluluklarının üstlenilmesini gerekmektedir.

Avrasya Hastaneler Grubu olarak kaliteli bir hastanenin ulaşabileceği hedefleri sağlamış olmakta ve kontrollü bir şekilde yürütmekteyiz. Denetim ve puanlamaların temelinde özellikle hasta ve çalışan odaklı hizmetler olduğunu belirtmem gerekir.

Her hafta üst yönetimle birlikte toplanan kalite konseyi ile çalışmalarını gözden geçirmekteyiz diyen Urlu bu yüksek puanları almamız katkısı olan herkese teşekkür ederim dedi.

Kaynak: İstanbul Times Haber Ajansı (İTHA)

Editör: TE Bilisim