Mutfak ve banyo ekipmanlarından, cam, çerçeve, banyo mobilyaları ve aksesuarlarına kadar birçok ürünün sergileneceği dev fuarda Bocchi, son teknoloji ile üretilmiş ürünlerini South Hall‘de S5720 nolu standda ziyaretçilerin beğenisine sunacak. KBIS Mutfak&Banyo Endüstri Fuarı 50 yıldan beri düzenlenen, Kuzey Amerika’nın en köklü fuarıdır. Bu yıl, bu önemli organizasyon, Design and Construction Week adı altında IBS (Yapı Fuarı) International Builder Show ile aynı tarihlerde düzenleniyor ve tüm yapı sektörü tasarım ağırlıklı olarak bir araya geliyor.
“Önümüzdeki birkaç yıl içinde Amerika’da seramik mutfak eviyesi pazarında da bir numara olacağız.”

Bocchi Amerika Yönetici Ortağı Akgün Seçkiner fuar ile ilgili görüşlerini şöyle ifade etti ‘’ Bu fuar, 2008 yılından bugüne aktif olarak yer aldığımız Kuzey Amerika pazarındaki mevcut ve yeni müşterilere tüm ürünlerimizi sunabileceğimiz önemli bir platform. Bu nedenle fuara çok özel hazırlandık. Fuarda ‘’Super Smooth’’ ve ‘’Antibakteriyel’’ teknolojilerimizi Amerikan mutfakları ile tanıştıracağız. Aynı zamanda sunacağımız yeni renkler ve desenler ile evyeleri mutfakların yeni odak noktası haline getirmeyi hedefliyoruz. Tüm bunların yanı sıra fuarda yeni mutfak armatür serimizi ve Amerikan pazarı için özel geliştirdiğimiz gömme rezervuarları ziyaretçilerin beğenisine sunacağız. Ayrıca Bocchi’nin yaşlı ve bedensel engelliler için özel olarak geliştirdiği Care& Comfort ürünleri, dünyanın bu ürünler için en geniş kullanıma sahip olan Kuzey Amerika pazarına sunulacaktır. Özellikle yeni geliştirilen duş oturma sistemleri ve renkli barları ilgi çekecektir. Şubat 2017’de operasyona başlayacak olan Bocchi USA yeni dağıtım merkezimiz ile de özellikle mutfak ürünlerinde pazar payımızı arttıracağız.’’
‘’Amerika’ya ihracatta birinci sıradayız.’’
Türkiye, İtalya, Amerika, İngiltere ve Rusya ofisleri aracılığıyla dünya genelinde geniş bir kullanıcı ağına hitap eden Bocchi, pek çok Avrupa ülkesine ihracat yaparak, ismini aranan ve tercih edilen bir marka haline getirmeye devam ediyor.

Bocchi’nin 30 ülkeye ihracat yaptığını ve Amerika’ya ihracatta kategoride birinci sırada olduğunu işaret eden Bocchi Kurucu Ortağı Şadi Burat ‘’ Bocchi olarak başlangıçta stratejimiz herkesin yaptığı ürünleri yaparak yaşama ya da büyüme değildi. Biz daha niş ürünleri, daha zor üretimi yapılan ürünleri, daha vazgeçilmesi zor ve teknolojik ürünleri yapmayı hedefledik. Dolayısıyla da bunu herkes yapamadığı için biz diğerlerinden farklı olduk. Mesela Amerika’da çok niş bir alan olan mutfak eviyesi pazarına girdik. Önümüzdeki senelerde de inovasyonla tasarımı buluşturan ürünlerimizle Amerika’da seramik mutfak eviyesi pazarında da bir numara olacağız’’ dedi.


Editör: TE Bilisim