İstanbul Times Tv Özel ve İstanbul Times Haber Youtube kanallarımız için sokak röportajı ve bir belgesel çekimimizin Karadeniz bölümü için 13 Aralık 2021’de İstanbul Havalimanında sabah saat 7.40 uçağı ile Kameramanım Furkan Akdemir kardeşim ile beraber Trabzon havalimanına uçtuk.

Trabzon’a iner inmez önceden kiraladığımız aracımızı almak için firmanın standına gidip aracımızı aldık.

Hemen Zeytinburnu 3.Dönem Belediye başkanı Sayın Dr.Adil Emecan’ın bize mihmandarlık yapması adına ismini verdiği Görele Pide’nin sahibi Mustafa bey’in mesai arkadaşı Bekir Bektaş’ın yanına gittik. Bize Meşhur Görele pidesi ikram etti.

Akabinde Tirebolu’ da konaklayacağımız otelimizin rezervasyonunu yaptı.

Biz kendisi ile vedalaşarak Ahmet Dıravacı dostunuzun önerdiği Giresun merkez’de bunan Debboy caddesinde sokak röportajımızı yapmaya gittik.

Güzel bir çalışma yaptıktan sonra bu seferde ORDU’ merkez İsmet Paşa caddesine giderek ORDU sokak röportajımızı yapmak için yola çıktık.

Burada başarılı bir çalışma yaptıktan sonra Giresun ve Trabzon’un ortasında yer alan Tireolu’da bulunan Gaffaro Hotel’e gitmek için yola çıktık. Yolda güzel bir köfteci de akşam yemeğimizi yedik.

Gece otelimizde konakladıktan sonra sabah deniz manzaralı güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra belgesel çekimimiz için Trabzon’un Akçaabat ilçesine gittik. Burada samimi ve içten bir karşılama ile karşılandık.

Trabzon’da hem uzun sokak da hem de Moloz olarak bilinen semtte gayet renkli ve güzel sokar röportajları yaptık.

Trabzon’dan sonra İse bir gece konakladığımız Rize’de sokak röportajımızı yaptık.

Tahrik edici,rencide edici soru sormamamıza rağmen bir kişi ortaya çıkıp ucuz kahramanlık adına Rize meydanında Erdoğan’ı tartışamazsınız diyerek orada bulunan Rize’lileri bize karşı kışkırtmak adına siz nasıl burada reisimi tartışma konusu yapacak soru sorarsınız diyerek halkı galeyana getirmek istedi.Ancak vicdan sahibi başka bir Rizeli’nin gazeteci her soruyu sorar sen kim oluyorsun da gazetecileri tehdit ediyorsun diyerek da adamı orada uzaklaştırdı.Benim ortam girilmesin diye alttan almamı bir zaaf sanan zat’a karşı hakkımı helal etmiyorum.

Sorumuz Erdoğan deyince aklınıza ne geliyor idi ama o zat art niyetli olmadığımızı bildiği halde sadece ucuz kahramanlık için halkı galeyana getirmek için çaba sarf etmesini hiçbir zaman unutmayacağım.

2021 BİZİ ÇOK AMA ÇOK ÜZDÜ…

Hepinizin bildiği üzere KOVİD 19 başta olmak üzere bir çok kişi sevdiği insanları ebediyete uğurladı.

Ben de bunlardan birisiyim. Eşimin ağabeyi İsa Özbaş 2 Ağustos 2021’de düşme sonucu hakka yürüdü. Yine e büyük ablamızın eşi Hacı Nurullah Erdoğanlı hakka yürümüştü.

Yine deri ürünleri üretimi yaparken ihracat yüklemeleri öncesi ne zaman sıkışırsak bize yardıma gelip sabaha kadar destek veren Bitlis’li Ecevit Çelik kalp krizi sonucu ebediyete göçtü.

Meslektaşlarımızdan Mehmet Karamul (Alpay) İrfan Ermiş balta olmak üzere çok sayıda dostumuz arkadaşımız gerek COVİD gerek ise başka hastalıklar sonucu ebediye göçtüler.

İnşallah rabbim 2022’de daha az acı yaşatır diye umut etmek isterim.

İstanbul Times Tv Özel YouTube ve İstanbul Times Haber kanallarımız sizin için her yerde…

Bir çoğunuzun bildiği üzere 2014 yılında ilk olarak Youtube üzerinde siyasi sokak röportajları başlatarak bu konuda öncü olduğum için çok mutluyum.

O günden bu yana 4.000’e yakın videoya imza atarak halkın sesini duyurması adına ciddi bir mecra olduk.

Videolarımızın sadece bir tanesi 4 -5 milyon izlenerek rekorlara imza attı. Şu an 2 kanalımızda 200 binden fazla abone ve 120 milyon’a yakın izlenmesi ile güzel işlere imza atmaya devam ediyoruz.

İstanbul,Ankara,İzmir,Bursa Adana ,Gaziantep, Şanlıurfa, Mardin, Nevşehir, Hatay, Trabzon,Giresun,Ordu,Rize başta olmak üzere ülkemizin bir çok ilinde sokak röportajları yaparak demokrasiye katkı yaptık. Yapmaya da devem edeceğiz inşallah gücümüz yeterse .

Aslında yazacak çok şey var ama bu kadarı ile iktifa edelim. Hepinizin yeni yılını en kalbi duygularımla kutlarken sağlık,sıhhat,huzur ve mutluluklar dilerim.