Hizmet verirken hasta haklarının neler olduğunu bilgilendirmek ve kuruma karşı sorumluluklarından bahseden Gönül Dilek Hastalarının memnuniyetlerini dinleyip şikâyetlerine çözüm odaklı yaklaşım ile memnun gönderme çabasında olduklarını ifade etti.
İstanbul Times Haber Merkezi / Çağla Pekgüleç
Avrasya Hastanesi otelcilik hizmetleri süreci hakkında bilgilendiren Hasan Aksoy konuşmasında hastanenin tüm alanının temizliğini, sürekliliğini, etkinliğini sağlayarak hasta, hasta yakını, hasta çalışanlarının memnuniyetini sağlamaktır dedi.
15 yıldır Avrasya Hastanesinde çalışan hastanenin idari amirlerinden Orçun Ulutaşlı Kurumsallaşmayla ilgili dinleyicileri bilgilendirirken son olarak Avrasya Hastanesi Uluslararası hasta servisinde kurumsal pazarlama koordinatörü Murat Yaşaranın Sağlık turizmi sunumuyla program son buldu.