Vatandaşların sorunlarına anında çözümler üreten Arnavutköy Belediyesi, bu alanda en popüler mecra olan sosyal medyada adından sıkça söz ettiriyor. Son olarak Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü öncülüğünde Twitter’da Arnavutköy'de yapımı tamamlanan 82 eserin toplu açılış töreni için ‘#Arnavutköye82Eser’ hashtag çalışması başlatıldı. Çalışma kapsamında 8 bin 529 Tweet atıldı. Atılan Tweet’lerle Arnavutköy Belediyesi, 20 dakikada İstanbul gündemine, 1 saatte Türkiye gündemine girdi. Bot ya da fenomen desteği almadan gerçekleşen çalışmada gün sonunda ‘#Arnavutköye82Eser’ hashtag’i Türkiye gündeminde 3’üncü, İstanbul gündeminde ise birinci oldu.

“Örnek teşkil edecek güzel bir ekip işi oldu”

Twitter’da yapılan çalışmanın öncüsü olan Arnavutköy Belediyesi Sosyal Medya Uzmanı Eyüp Sarıca şunları söyledi: “Radyo, televizyon, gazete gibi geleneksel medya araçlarını çok kısa sürede tahtından eden Twitter, günümüzde çoğu zaman Türkiye gündeminin belirlenmesinde önemli bir etken oldu. Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekibi olarak Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla açılışı gerçekleştirilen programımız için Twitter üzerinden yapmış olduğumuz #Arnavutköye82Eser hashtag çalışmasıyla kısa süre içinde Türkiye gündemine yerleştik. Gerçek hesaplar kadar bot hesapların aktif olarak kullanıldığı Twitter’da bot hesap ya da fenomen desteği olmadan belediye çalışanlarından oluşturulan ekiple toplamda 8529 Tweet atarak Türkiye gündeminde üçüncü sıraya kadar yükseldik. Bu başarı sosyal medya da faaliyet gösteren tüm kamu kuruluşları için örnek teşkil edecek güzel bir ekip işi oldu. Tüm çalışma arkadaşlarımıza Basın Yayın ve Halkla İlişikler Müdürlüğü olarak teşekkür ediyoruz.”

Editör: TE Bilisim