Her Şeyin Başı Sağlık Dediler Puanları Aldılar

Sağlık Bakanlığı tarafından,77 standart ,27 bölüm ,10 gösterge üzerinden yapılan değerlendirmeler sonucu Avrasya hastanelerinin aldığı yüksek puanlardan sonra Kurucu Op.Dr.Hüseyin Urlu Gazetemize şunları söyledi:

İstanbul Times Haber Merkezi /Hüseyin Çetiner

Hastane olarak “Hiç bir şey insan ve sağlık kadar önemli değildir “ prensibiyle çalışan bir kurum olarak hizmette kalite, hastalarımızın üst düzeyde tatmini ve kurumuzda verimlilik önceliğimizdir. Hastane olarak bütün çalışmalarımızı hastalarımızın kaliteli bir sağlık hizmeti alması noktasında planladık ve bütün ekip bu planlar dahilinde üzerlerine düşen görevlerini başarılı bir şekilde yaptıkları için Sağlık Bakanlığımızın yaptığı denetimlerde Zeytinburnu yerkeşkemiz 100 üzerinden 92 puan, Gaziosmanpaşa Küçükköy yerleşmemiz de 98 puan alarak girdikleri denetimlerde oldukça yüksek bir puan aldıkları için Avrasya ailesi olarak çok mutluyuz. Kurumlarımızda çalışan herkesin bu barıda payı vardır. Bütün çalışanlarımıza, hastalarımıza ve hasta yakınlarımızı teşekkür ederim” dedi.

Avrasya Hastaneleri Genel Koordinatör İbrahim Urlu Şunları söyledi:

Hastalarımızın, hasta yakınlarımızın ve bizlerin ihtiyaçlarının tam olarak karşılanabilmesi için süreç odaklı ve sürekli iyileştirmeye dayalı bir yönetim sistemi kurduk. Önce sağlık sloganımız gereği her şeyi hasta ve hasta yakını odaklı düşündüğümüz için Sağlık Bakanlığımızın yapmış olduğu değerlendirmelerde sürekli yüksek puan almak bizim için çok önemli.

İbrahim Urlu Sözlerini şu şekilde sürdürdü

Kaliteli bir hastanenin ulaştığı hedefleri ;Hasta Güvenliği,Hasta Odaklılık, Sağlıklı Çalışma Yaşamı, Süreklilik, Etkinlik, Etkililik, Verimlilik, Uygunluk, Zamanlılık, Hakkaniyet şeklinde sıralayabiliriz. Kalite iyileştirme çalışmalarının planlanması, yürütülmesi, koordinasyonu, kalitenin sürekli iyileştirilmesini sağlamak ,üst yönetimden en alt bölüm çalışanına kadar rol ve sorumluluklarının üstlenilmesini gerekmektedir.

Avrasya Hastaneler Grubu olarak kaliteli bir hastanenin ulaşabileceği hedefleri sağlamış olmakta ve kontrollü bir şekilde yürütmekteyiz. Denetim ve puanlamaların temelinde özellikle hasta ve çalışan odaklı hizmetler olduğunu belirtmem gerekir.

Her hafta üst yönetimle birlikte toplanan kalite konseyi ile çalışmalarını gözden geçirmekteyiz diyen Urlu bu yüksek puanları almamız katkısı olan herkese teşekkür ederim dedi.

Kaynak: İstanbul Times Haber Ajansı (İTHA)

Editör: TE Bilisim