Zeytinburnu ilçesinde Esnafım 17 ay benden ADSL bedeli olarak 133 TL aldılar iptal ettim telefon açıp 39 TL ye düşürdüklerini ve hızı da iki misline çıkardıklarını söylediler

"Sadi Ç. defalarca Türk Telekom ofislerine giderek 133 TL lik faturamım yüksek olduğunu ifade ederek makul bir seviyeye çekmelerini istedim. Bana ancak 103 Tl olur dediler. Bu fiyatı uygun bulmayarak bir arayışa girdim.TÜRK net adında bir firma hem hızını iki misline çıkaracağını,hem de 3 bin dakika telefon görüşmesi ile birlikte 59 TKL olur deyince TTNET aboneliğimi iptal edip buraya abone oldum. Kısa süre içinde TTNET’en arayıp neden aboneliği iptal ettiğimiz soruldu biz de daha uygun bir yer bulduk oraya abone olacağız dedik. Bunun üzerine yetkili biz de hızınızı 8 gb den 16 gb ‘a çıkaracağız ve bedel de sadece 39 TL olacak dediler. Ben de  daha önce bayilerinize gittim en son 103 TL olacağını söylediler şimdi neden 39 TL ye düştü deyince biz genel müdürlükten arıyoruz bizim yetkimiz var diyerek 133 TL lik faturayı hızımızı da iki misli artırmak kaydı ile 39 TL ye düştüler. Bu benim yararıma ama ya 17 ay boyunca ben de fazla aldıkları 94 TL fazlalık fark ne olacak" ?

İstanbul Times Haber Merkezi / Mehmet Osmanoğlu 

Herkes faturalarına dikkat etsin

TTNET kampanya adı altında istediği gibi çalışma yaparak abonelerini mağdur ediyor. Aynı hizmeti alan bir çok abone farklı faturalarda ödeme yapıyor. Uzun süre 39 TL olamsı gereken faturası yerine 133 TL ödeme yapan Sadi.Ç adındaki okurumuz tüm TTnet abonelerine seslenerek eğer fazla fatura ödediğinizi düşünüyorsanız mutlaka TTNET genel müdürlük yetkilileri ile temasa geçerek faturanızı makul seyiye’ ye indirin diyor.

Türk Telekom’un açıklamasını merakla bekliyoruz

Yaptığımız araştırmalarda bir çok abonenin özellikle internet paketlerinden ve sabit ücret uygulamasından dolayı Türk Telekom’dan şikayetçi olduğuna rastladık. Bilinçli tüketiciler almadığız bir hizmet için sabit ücret denilen 20veya 30 TL lik ücretlerin alınması uygun değil itirazı yapan çok sayıda kişi var. Açma kapama bedeli de diğer bir şikayet konusu olarak karşımıza çıkan diğer bir sorun.

Bilinçli olun  hakkınızı arayın

Tüketici hakları uzmanları ile yaptığımzı görüşmelerde de aldığınız hizmet ne olursa olsun mutlaka sözleşmesini okuyun.Beğenmedğiniz maddeleri çıkartın. Uzun süreli sizi bağlayacak sözleşmeler yapmayın uyarısında bulundular.


 
Kaynak:İstanbul Times Haber Ajansı (İTHA)

 

 

 

 

 

 

 

 

Editör: TE Bilisim