banner175

Teknosa’dan iki günde dört mağaza

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin parlayan yıldızı Teknosa, mağaza yatırımlarını hızlandırdı. İki günde dört mağaza açılışı birden gerçekleştiren Teknosa, Türkiye genelinde toplam 289 mağazaya ulaşarak, teknolojiyi tüketicilerin ayağına götürmeye devam etti.

Teknosa’dan iki günde dört mağaza

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin parlayan yıldızı Teknosa, mağaza yatırımlarını hızlandırdı. İki günde dört mağaza açılışı birden gerçekleştiren Teknosa, Türkiye genelinde toplam 289 mağazaya ulaşarak, teknolojiyi tüketicilerin ayağına götürmeye devam etti.

30 Mart 2013 Cumartesi 10:51
Teknosa’dan iki günde dört mağaza
banner171
Türkiye’nin lider teknoloji perakendecisi Teknosa, iki günde dört mağaza birden açtı. “Herkes İçin Teknoloji” felsefesiyle Türkiye’nin 81 ilinde teknolojiyi tüketicilerin ayağına götürmeyi hedefleyen Teknosa, İstanbul Brandium AVM, Samsun Piazza AVM, Antalya Erasta Retail Park ve Siirt Andera Park’da açtığı mağazalarla Türkiye genelinde toplam 289 mağazaya ulaştı.

Ataşehir’deki Brandium AVM’de 1748 metrekarelik Exxtra mağazasıyla İstanbul’daki mağaza sayısını 58’e çıkaran Teknosa,  Samsun’da sekizinci, Antalya’da 11. , Siirt’te ise ikinci mağazasını açmış oldu.  2013 yılında mevcut satış alanına 30 bin metrekare alan daha eklemeyi hedefleyen Teknosa, yeni açtığı dört mağazasıyla bu hedefe doğru önemli bir adım daha attı.

Bu yıl sonuna kadar toplam satış alanlarına 30 bin metrekare daha ilave etmeyi hedeflediklerini vurgulayan Teknosa Genel Müdürü Mehmet T. Nane, “Teknosa olarak en önemli hedeflerimizinden biri Türk tüketicilerinin teknolojiye en rahat şekilde ulaşmasını sağlamak. Bu nedenle her geçen gün Türkiye genelindeki hizmet alanımızı daha da artırıyoruz.  2013 yılının ilk 3 ayında satış alanı hedefimizin önüne geçtik. Bu performansla 2013 yılı hedefimizi çok rahatlıkla gerçekleştireceğimize inanıyorum” şeklinde konuştu.

Teknoloji ürünleri pazarı rekor seviyeye ulaştı

Araştırma şirketi GFK’nın verilerine göre Türkiye teknoloji ürünleri pazarının ise 2012 yılında 25.5 milyar TL büyüklüğe ulaştığını hatırlatan Nane “2012 yılına göre yüzde 12 artış gösteren teknoloji ürünleri pazarı 2007 yılından bu yana da en yüksek seviyesine ulaşarak rekor kırmış oldu” dedi. 2012’de satılan her beş teknoloji ürününden birinin cep telefonu/akıllı telefon olduğuna da dikkat çeken Mehmet T. Nane,  rekor kıran teknoloji ürünleri pazarında 810 farklı markaya ait 34.580 ürün olduğunu vurguladı.

Teknosa’nın 2012 yılında sektör ortalamasının üzerinde büyüdüğünü vurgulayan Mehmet T. Nane, “Geçtiğimiz yılı 2.3 milyar TL net ciro ve 50 milyon TL net kâr elde ettik. Sektör ortalamasının üzerinde bir rakamla, yüzde 40 büyüdük.  2013 yılında da büyümemizi sürdürerek hedeflerimiz doğrultusunda emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz” diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner186