Türk gıda perakendesinin öncü markası Migros, Türkiye soğuk çay pazarının lideri Lipton Ice Tea ve Türkiye'nin en yaygın gençlik ağı olan Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG), “Renksiz Kutular Rengarenk Okullar” kampanyası kapsamında TOG tarafından belirlenen ve tadilat ihtiyacı olan okulları renklendiriyor. Projenin ilk ayağı olarak Samsun Vezirköprü Yürükçal İlkokulu’nun iç ve dış boyası Lipton Ice Tea’nin marka yüzü Hayko Cepkin’in katılımı ile Toplum Gönüllüsü gençler tarafından yenilendi.

“Sosyal sorumluluk projelerinde önemli olanın projenin doğru sonuca ulaştığını görmektir” diyen Lipton Ice Tea’nin marka yüzü Hayko Cepkin, şöyle devam etti: “Gençlerin önayak olduğu ‘Renksiz Kutular Rengarenk Okullar’ projesinin çok olumlu sonuçları olacağını düşündüğüm için ben de kampanyaya destek veriyorum. Özellikle gençlerin içinde oluğu projelere destek olmak çok daha önemli benim için. “Renksiz Kutular Rengarenk Okullar” kampanyası ile köy okullarındaki çocukların okulları yenilenmiş olacak. Gençler tadilata ihtiyacı olan okulları belirliyor ve iç ve dış boyası yenilenip okulların renklenmesi sağlıyor. Gençlere destek olmak, çocukları sevindirebilmek harika bir duygu.”

Samsun’daki okulun renklenmesine katkı sunmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten PepsiCo Kıdemli Pazarlama Müdürü Zeynep İzgi, “Türkiye’ye soğuk çayı sevdiren lider marka olarak, toplumumuza katkı sağlayacak kampanyalar yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Lipton Ice Tea olarak, Toplum Gönüllüler Vakfı (TOG) ve Migros iş birliği ile hayata geçirdiğimiz Renksiz Kutular Rengarenk Okullar kampanyamız ile TOG tarafından belirlenen okulların renklenmesine katkı sunuyoruz. Kampanyanın ilk ayağı için TOG İğne Deliği Gençlik Merkezi'nde toplum gönüllüsü gençler ve Hayko Cepkin ile birlikte Samsun Vezirköprü Yürükçal İlkokulu’nun iç ve dış boyasını yeniledik. Çocuklarımıza ve gençlerimize dokunmak bize büyük bir mutluluk veriyor. Bu kampanyanın hayata geçirilmesine katkı sunan TOG ve Migros’a teşekkür ederiz” dedi.

Migros Ticaret A.Ş. Pazarlama Ürün Grup Müdürü Caner Yaman, “Türk perakende sektörünün 63 yıllık öncü şirketi olarak üzerimize düşen sorumluluğun bilinciyle toplumsal farkındalığı artıracak somut adımlar atıyoruz. Sosyal sorumluluk projelerimizde iş ortaklarımızın, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın ortak katılımcı olduğu çalışmalar yürütüyoruz. Gelecek nesillere verdiğimiz önem doğrultusunda, eğitim başlığında yürüttüğümüz Kurumsal Sosyal Sorumluluk çalışmaları öncelikli bir yer tutuyor. “Renksiz Kutular, Rengarenk Okullar” projesiyle müşterilerimizle el ele veriyor ve çocuklarımıza destek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Sadece Migros Mağazalarımızda satışa sunulan renksiz ambalajdaki Lipton Ice Tea markalı ürünleri alan tüm müşterilerimiz, bu projeye destek sağlamış oluyorlar. Bugün bu çalışmanın ilk adımını atıyoruz. Destek veren tüm müşterilerimize ve proje ortaklarımıza teşekkür ediyoruz” dedi.

Toplum Gönüllüleri Vakfı Genel Müdür'ü Jülide Erdoğan ise kampanyayla ilgili görüşlerini şöyle paylaştı: "Gençler 15 yıldır yaşadıkları bölgelerdeki yerel ihtiyaçları belirliyor ve bu ihtiyaçlara yönelik çalışmalar yapıyor. Bugün Türkiye'de 12 milyon 899 bin 667 genç bulunuyor. Genç nüfus, toplam nüfusun yüzde 16,4'üne karşılık geliyor. Sadece 2016 yılında 63.096 proje gönüllüsü, hayata geçirdikleri proje, aktivite ve etkinliklerde 2.330.849 saat gönüllülük yaparak, 33.727.384 TL değerinde katma değer üretti. Türkiye’nin 80 ilinde 129 gençlik örgütlenmesi ile toplumsal barış yolunda hayata geçirilen bu projeler toplumu dönüştürmeye devam ediyor. Bu kampanya ile sosyal sorumluluk bilinci taşıyan Samsun TOG İğne Deliği Gençlik Merkezi'nde toplum gönüllüsü gençlerin okulların fiziksel şartlarını iyileştirerek yerel halka ve gönüllülüğe yaptığı katkının somut örneğinin yaşandığı bu kampanyanın hayata geçmesine ve gençliğin gücüne katkıda bulunan Lipton Ice Tea’ye ve Migros’a teşekkür ederiz".

Editör: TE Bilisim