Yapılan reklamların ne kadar etkili olduğunun analizi hem kampanyalar, hem de tüm iş için çok kritik değer taşıyor. Reklamcılar ve reklamverenlerin bu tip analizler için kullandığı çok sayıda araç olmasına rağmen, hangisinin en verimli sonucu verdiği henüz kesin olarak bilinemiyor.

Veri analizi söz konusu olduğunda ortaya çıkan çok sayıda sorunun cevabını bulmak kolay değil. Elde edilen verilerin hangileri, ne kadar önemli? Aslında neler ölçülmeli? Sonuçlar nasıl yorumlanmalı? Tüm bu sorulara 1-2 Ekim tarihlerinde İstanbul’da düzenlenecek 6. Global Webit Kongresi’nde cevap aranacak.

GfK Dijital Pazarlar Bölgesel Direktörü Caroline S. Henne, OMD Group EMEA Başkanı Nikki Mendonca ve Isobar Communications Direktörü Layla Pavone’nin konuşmacı olarak katılacağı 6. Global Webit Kongresi’nde reklamcılar ve reklamverenlerin en önemli problemlerinden birine parmak basılacak. 
Editör: TE Bilisim