banner175

Belediye’den İletişim Atağı

Esenler Belediyesi, personelin moral-motivasyonun artırılması ve vatandaş-personel iletişiminin güçlendirilmesi için “Değerlendirme ve Motivasyon Toplantısı” düzenliyor.

Belediye’den İletişim Atağı

Esenler Belediyesi, personelin moral-motivasyonun artırılması ve vatandaş-personel iletişiminin güçlendirilmesi için “Değerlendirme ve Motivasyon Toplantısı” düzenliyor.

04 Aralık 2013 Çarşamba 17:04
Belediye’den İletişim Atağı
banner171
Esenler Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ile Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü ortaklaşa, personelin moral ve motivasyonun artırılması, vatandaşla ve diğer çalışanlarla olan ilişki düzeylerinin hizmet gerekleri doğrultusunda iyileştirilmesi amacıyla hizmet içi eğitimler düzenliyor. Esenler Belediye Başkan Yardımcısı Aydın Polat’ın koordinesinde düzenlenen “Değerlendirme ve Motivasyon Toplantısı” kapsamında personel; Etkili İletişim, Kurumsal Motivasyon, Stres Yönetimi, Yenilikçi Anlayış, Kişisel Motivasyonu Arttırma ve Kelimeleri Etkin Kullanma Teknikleri gibi konularda eğitim alıyor.

BİRBİRİNDEN DEĞERLİ TAVSİYELER

Eğitimler kapsamında ilk seminer, Hayat Danışmanı Hakan Bozkurt tarafından İzmit Darıca’da gerçekleşti. Seminere; Esenler Belediye Başkan Yardımcısı Aydın Polat, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Kürşat Gülrenk ve Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Hüseyin Cerrahoğlu ve müdürlük personeli katıldı. Etkili İletişim, Yenilikçi Anlayış, Kurumsal Motivasyon ve Kurumsal Değerler konularında seminer veren Hayat Danışmanı Hakan Bozkurt, personele çalışma hayatlarında kullanabilecekleri birbirinden değerli tavsiyelerde bulundu.

EĞİTİMLER DEVAM EDECEK

Kamusal alanda etkili iletişimin son derece önemli olduğunu ve bu nedenle personele yönelik eğitim seminerlerine devam edeceklerini kaydeden Esenler Belediye Başkan Yardımcısı Aydın Polat, “Günümüzde tüm kurumlarda olduğu gibi kamu kurumlarında da etkili iletişim çok önemli bir konu. İçinde bulunduğumuz bilgi çağında vatandaşın bilme ve öğrenme gereksinimini karşılamak belediyelerin temel görevlerinden biri. Belediyemiz bünyesinde hizmet veren Toplumsal İletişim Merkezimiz (ESTİM) ile vatandaşın talep, öneri ve şikâyetlerini gerek hizmet binamızda, gerekse çağrı merkezimiz yoluyla en etkin şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz. Personelimizin iletişim konusunda gerekli donanımı edinmesi ve motivasyonunun yüksek tutulması açısından düzenlediğimiz eğitim seminerlerine periyodik aralıklarla devam edeceğiz” diye konuştu.

Seminerin ardından 3 binden fazla hayvanın bulunduğu Darıca Hayvanat Bahçesi’ni de gezen belediye personeli, eğlenceli bir gün geçirdi.
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner186