banner175

ADESE’DEN ÖRNEK DAVRANIŞ

Geçtiğimiz haftalarda gazetemizin Başakşehir Eki’nde yayınladığımız habere konu olan olay çözüme kavuştu.

ADESE’DEN ÖRNEK DAVRANIŞ

Geçtiğimiz haftalarda gazetemizin Başakşehir Eki’nde yayınladığımız habere konu olan olay çözüme kavuştu.

07 Temmuz 2009 Salı 17:20
ADESE’DEN ÖRNEK DAVRANIŞ
banner171
 

 

 

Geçtiğimiz haftalarda gazetemizin Başakşehir Eki’nde yayınladığımız habere konu olan olay çözüme kavuştu. Adese yöneticileri gazetemizi ziyaret ederek Hasan Bey’i bilgilendirdi ve tüketici hakları konusundaki hassas davranışlarıyla konuyu aydınlattılar.  

İstanbul Times – Haber Merkezi 

Okurumuz Hasan Çetinkaya’nın, gazetemize mail atarak, Başakşehir mağazasından aldığı iki ürünün fiyatının pahalı olduğunu iddia etmiş ve bu iddia gazetemiz tarafından haber yapılmıştı. 

Gazetemiz Haber Yaptı, Olay Aydınlandı  

Okurumuz, perakende satış fişi ile birlikte bize bir mail göndererek, yaptığı alışverişte “5’li Permatik Tıraş Jileti”nin 4,95 TL ve “300 ml. Hobby Jöle”nin de 5,95 TL olduğunu, aynı ürünlerin başka bir mağazada yarı fiyatına daha ucuz olduğunu ileri sürmüştü. Biz de bu konuyu değerlendirip haberini yayınlamıştık. 

Haberimizden sonra Adese yetkileri iddiaları aydınlatmak üzere, gazete merkezimizde, okurumuz Hasan Çetinkaya ve gazete imtiyaz sahibimiz Hüseyin Çetiner’le bir araya geldi. Yapılan görüşmede yaşanan olayda müşteri mağdur eden bir olayın yaşanmadığı, iade konusunda gerekli prosedürün izlendiği konusunda fikir birliğine varıldı.  

Taraflar Gazetemiz Yönetim Binasında Bir Araya Geldi 

Gazetemizin yönetim binasında bir araya gelen Adese Marmara Bölge Müdürü Nurettin Örücü, İstanbul Bölge Müdürü Fazıl Uyar, Hukuk danışmanı Av. İsmail Ersoy ve okurumuz Hasan Çetinkaya yaşanan sorunu açıklığa kavuşturdu. 

Toplantıda “Müşteri memnuniyetinin Adese için olmazsa olmazlar arasında” olduğunu ifade eden Nurettin Örücü, “Hasan Bey’in sorununu çözüme kavuşturmak bizim için çok önemli. Kendisine gereken açıklamaları yaptığımızda, bizi anlayışla karşıladı. Hasan Bey’in mağazamıza gelip alışveriş yapması ve tüketici hakları konusunda duyarlı davranması sevindirici bir durum. Ancak, alışveriş bilincinin tek ürün fiyatı üzerinden değil, daha sağlıklı kriterler üzerinden yapılması gerektiği konusunda özel bir duyarlılık gerekiyor. Müşterilerin, alışverişlerinde sıkıntı yaşamamaları için iade koşullarını da bilmeleri gerekir. Nitekim, mağazamız, ürün iadesinde izlenmesi gereken prosedürü takip etmiştir. İki ürünün fiyatının farklı olmasının da, genel fiyat veya kalite bazında sağlıklı fikir vermeyeceği çok açıktır” dedi.                                     

Adese’de Fiyat Politikası  

Marmara Bölge Müdürü Nurettin Örücü “Adese olarak fiyatımız tek merkezden belirlenir. Mağaza müdürlerimizin fiyatları belirlemede rolü yoktur. Serbest piyasa şartları gereği kimi ürünlerin fiyatları rakiplerimize göre belirli dönemlerde ucuz veya pahalı olabilir. Bu durum tüm marketler için geçerlidir. Ancak genel ortalamaya baktığınız zaman fiyatlarımızın rakiplerimize göre cazip olduğunu söylemek mümkündür.” dedi. Üstelik alınan ürünün tazeliği, satış sonrası hizmetleri, mağaza düzeni ve hijyeni gibi alışverişin tüm aşamalarında kalite, fiyat dışında değerlendirilmesi gereken önemli bir konudur.” diyerek görüş belirten Örücü “Gazetenizde haber yapılmadan önce bu konu hakkında gerekli araştırmalar yapılmış olsaydı, mutlaka bugün yaptığımız gibi bir ziyaret yaparak hem sizi, hem de okurunuz Hasan bey’i aydınlatmış olurduk.” şeklinde konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner186