Bu nasıl şube yazıklar olsun 

Haber ihbar hattımızı arayan ve isminin yayınlanmasını istemeyen bir okurmuz başından geçenleri şu şekilde anlattı ; "21.12.2013 tarihinde Garanti Zeytinburnu Bankamatiğinden Güneşli şubesine 1.500 TL havale yaptım.

İşyerime geldikten sonra bir rakam ile hesabın yanlış olduğunu gördüm. Hemen 444 0 333 nolu Garanti Bankasının telefonunu arayarak yanlışlıkla hava gönderdiğim hesabın bloke edilmesini istedim.

Pazartesi yani 23.12.2013 de şubeye gidip paramın iade edilip edilmediğini sordum. Paranın gelmediğini  ve yanlış havale yaptığım hesabında bloke edilmediğini öğrendim.

Zeytinburnu şubesindeki memur çok yardımcı oldu hesabı hemen bloke yaparak Garanti Güneşli şube yetkilisii ile görüşerek  yanlış havalenin iade edilmesini hem sözlü hem de mail ile istedi.

Para hesaba yatmayınca üç tane daha mail geçti. 24.12.2013 sabahtan saat 15.30'a kadar Güneşli Şubesinin telefonu bozuk olduğu için cevap vermedi.

Saat 15.30 dan 17.00'a kadar durmadan fefalarca arayıp Fatma hanım,Evrim Hanım ve Eylem hanım ile görüşmek istememe rağmen maalesef muvafak olamadım.

Türkiye  Garanti  Bankası denilerek telefonlara bakılıyor. Müşterisini sinir eden bir şube'nin ülkemizin sayılı guruplarından birisi Olan DOĞUŞ gruba yakışmıyor.

1.500 TL için 10.000 TL lik sinirlerimizi trarip eden 295 nolu GÜNEŞLİ şubesinin bu davranışını protesto ediyorum
" dedi.

Editör: TE Bilisim