banner175

Özgün Hikayesi Olan Markalar Oluşturmalıyız

Türkiye Bilişim Derneği’nin düzenlemiş olduğu TBD 32. Bilişim Kurultay’ında ‘‘Girişimcilik Yol Haritası ve Gençlerin Başarı Öyküleri’’ ele alındı. İletişim ve Girişimcilik Danışmanı Remzi Durmuş’un da konuşmacı olduğu programda Durmuş, Girişimciliğin yol haritasını anlattı.

Özgün Hikayesi Olan Markalar Oluşturmalıyız

Türkiye Bilişim Derneği’nin düzenlemiş olduğu TBD 32. Bilişim Kurultay’ında ‘‘Girişimcilik Yol Haritası ve Gençlerin Başarı Öyküleri’’ ele alındı. İletişim ve Girişimcilik Danışmanı Remzi Durmuş’un da konuşmacı olduğu programda Durmuş, Girişimciliğin yol haritasını anlattı.

istanbultimes
istanbultimes
15 Aralık 2015 Salı 14:54
Özgün Hikayesi Olan Markalar Oluşturmalıyız
banner171
Durmuş, Girişimci adaylarının kendiişlerini kurmadan önce mutlaka, ilgili alanda Pazar araştırması yapmaları gerekmektedir. ‘’Ben yaparsam olur ya da hele şu işi bir açalım da sonrasını düşünürüz.’’ Mantığıyla hareket etmek girişimciye kazandırmayacağı gibi kaybettirir.

İstanbul Times Haber Merkezi

Uzmanı Olduğunuz Alanda İlerleyin

Girişimci adaylarının en çok dikkat etmesi gereken noktalardan birisi de kendi bildiği ya da uzmanı olduğu alanda ilerlemesidir. Çünkü emek verdiğiniz alan ya da sektörün ince detaylarını, işleyiş şeklini, risklerini diğer alanlara göre daha iyi biliyorsunuzdur.

Bugün baktığımız zaman birçok büyük girişimci bildiği alanda ilerlediği için başarılar kaydetmiştir. Nitekim bizim girişimcimiz ilk önce paraya odaklanıyor. Para sonuçtur. Halbuki sürece odaklansa ve bir araştırsa belki o işe hiç girmeyecektir de.

Ekip Ruhuyla Hareket Edin

Girişimci adaylarımız başarılı ve sürdürülebilir bir girişim kurmak istiyorlarsa mutlaka ekip ruhuyla hareket etmeleri gerekir. Tek başına bir noktaya kadar ilerliyorsunuz. Nitekim, maalesef ki o da çok sürdürülebilir olmuyor. Çünkü sizin enerjiniz, bilginiz ve deneyiminiz bir yere kadar yetiyor. Ondan sonra tıkanıp kalıyorsunuz.

Motivasyon Kaynağı Başarı Hikayeleridir

Girişimcilikte en büyük motivasyon kaynağı başarı hikayeleridir. O nedenle kendi başarı hikayelerimiz yaratmaya ihtiyacımız var. Özellikle, küresel ölçekte ele alacak olursak. Özgün hikayesi olan markalar yaratmalıyız.

Türkiye Bilişim Derneği Yönetim Kurulu Üyesi – Levent Karadağ’ın yönettiği oturumda, Cyberpark Girşimcilik ve İşbirliği Yöneticisi- Faruk İNALTEKİN, EB Grup – Proje Koordinatörü- Ramazan KOÇ, Hazine Müsteşarlığı Genel Müdür Yardımcısı- Dr. Ahmet Müfit ARBERK, GAP Girişim Araştırma ve Gelişim Der. YK Üyesi- Fikret KALFAOĞLU’nun yaptığı sunumların ardından soru ve cevap ile oturum sona erdi.

Kaynak:İstanbul Times Haber Ajansı (İTHA)

Son Güncelleme: 15.12.2015 14:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner186